måndag 22 oktober 2007

Måndag igen

Blä för måndagar, blä för alla dagar. Idag blir det inget Munchkinspelande heller :-(

Newton och IrrNewt hatar mig dessutom... Jag har en terrängkrop som krafter kan verka på men som inget kan kollidera med :-/ Det känns som om en funktion makeSolid() fattas. Det suger att vara mig.

Vad finns det att glädja sig åt idag då? Tja det stod i tidningen om en tjej som gilrat en fälla för en pedofil, hehe rätt åt honom, vi borde göra som i USA där jag har förstått att polisen jobbar mer aktivt för att sätta dit internetpedofilerna. Eller varför inte använda chattbotar för att identifiera suspekta element, det läste jag en liten notis om i ett gamalt nummer av New Scientist: Software agent targets chatroom paedophiles.

Dags för en kebab, bara det inte blir en kebab kebab så... ;-)

Inga kommentarer: