onsdag 24 oktober 2007

Singeldepression

Skulle igentligen ha skrivit det här igår, men då hade jag fullt upp med programmering och ämnet är lika aktuellt idag. I gårdagens city hade jag en annons inne igen, fick naturligtvis inget svar :-/ förra annonsen jag hade inne fick jag inget svar på heller det var bara sambon "Roger 24" (tror jag det var) som ville ha diskreta träffar, det svaret var ämnat för annonsen som satt ovanför min... Jag var påväg att skicka honom ett svar med två råd:
1. Lär dig läsa.
2. Håll dig till din sambo.
Varför kan inte folk hålla sig till den dom har? Själv skulle jag bli överlycklig om jag ens fick hålla en tjej i handen... Jag drömmer om det varje gång jag går på bio med någon söt tjej; att jag mitt under filmen ska känna att hon trevar efter min hand och sen sitter vi och håller varandra i handen resten av filmen. Jag hittade en nätsite igår där kommuniceringen mellan intresserade sker via sms, jag ska ta och lägga upp en annons där få se om jag får napp. Men vem vill ha en kille i min ålder som inte ens hållt en tjej i handen? Första gången jag ska ha sex kommer det se ut så här:
Bilden är från dagens xkcd, en webbserie som helt klart är läsvärd :-D Förutom killar som skickar fel eller bögar som inte kan läsa så ser jag gärna att tjejer som söker kk håller sig borta från att svara på mina annonser. Möjligen att jag skulle vilja ha en hk... *suck* det är nog försent för mig :'(

I dagens expressen så ser jag en notis om en kvinna som lurat till sig DVD spelare för över 4000 kr styck genom att byta ut streckkoden mot den från en billigare produkt. Märligt att det gick fyra gånger innan nån reagerade, får expediterna så dåligt betalt att de inte bryr sig, eller tänker de inte??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grabben! Deppa inte ihop nu va! Det löser sig, snart hittar du nån som uppskattar dig för den du är! Ligg i och fixa till dig lite och sen gå ut på krogen med lagom mängd alkohol i blodet så fixar sig resten ;) En annat tips är att ha en massa tjejer på förfesten, brukar hjälpa till en hel del ;) Om du nu är oerfaren så gå på den "fulaste", hon är säkert inte heller så erfaren, det blir en bra träning inför större utmaningar :P Lycka till!

Anonym sa...

Du, den sanna kärleken finns oftast närmare än man tror, och jag tycker inte att du lyssnar på "Feddan", bra "träning" är inte att vara med någon man egentligen inte älskar, det är inte rätt, det du vill ha och kommer få är någon som älskar dig så som du älskar henne. Den enda träningen du behöver för att få det är tålamod och en självsäkerhet om att den rätta finns där ute.

Qu out.

Hastur sa...

Quiverra > du behöver inte vara orolig att jag skulle lyssna på Freddan. Jag skulle inte kunna tänka mig att ha sex med någon annan än min flickvän och hade jag kunnat tänka mig det så hade det inte varit något problem; jag har stött på många tjejer som letat KK.