torsdag 8 november 2007

Det ordar sig! (inte)

När jag var 14 trodde jag att allt skulle ordna sig, det skulle finnas tjejer som gillade nördar och som varken gillade att festa eller att resa. Nu många år senare vet jag att det inte ordnade sig. *suck* Nu är man långt över 20 och har aldrig ens hållt en tjej i handen. Jag drömmer fortfarande om att träffa en tjej på samma nivå som mig, dvs nån 18-32 som aldrig ens har hållt en kille i handen; inget tjat om att flytta ihop eller skaffa barn bara tacksamhet för att äntligen få veta hur det är att ha en pojkvän.

Man skulle ha levt om 50 år (1) & (2), expressen var lite efter Aftonbladet, kan de må hända ha snott idén ;o) synd att Kahn inte utvecklar den mera. Själv skulle jag aldrig tveka att ha en robot som flickvän om de var lika mänskliga som Call i Alien 4 eller mördarrobotarna i Screamers. Jag skulle låta tillverka henne helt enligt specifikationerna för min drömtjej. Hehe, vilken tid det kommer att vara, mänskliga robotar, undra hur de religiösa kommer att ta det... Mohahahahaha ]:-)
Länge leve den teknologiska singulariteten!

Nu ska jag se om jag kan få klippa mig.

PS
Jag hatar Mozilla som djävlas med att få segmentation fault då och då.
DS

Inga kommentarer: