torsdag 1 november 2007

Vegandagen

Idag är det visst internationella vegandagen, den ska jag nog fira med att äta en rejäl stek, eller en stor hamburgare, mmm. För ett bra tag sedan såg jag nån av dessa vegan-/djurrätts- organisationer stå med ett bord på drottninggatan med sitt semantiskt idiotiska slagord "kött är mord" uppsatt överallt. Enligt den logiken är jag och alla människor med mig mord eftersom vi alla består av kött. Fast att veganer inte har mycket innanför pannbenet är knappast någon nyhet, jag har ännu inte mött en smart vegan.

Argh! Jag hatar fysikprogrammering, om det nu är fysiken som krånglar, jag ska kommentera bort fysikkoden och se om programmet iallafall kan ladda in alla mesharna och terrängen igen och igen. Går det så måste jag nog ta och hämta senaste IrrNewt och kompilera om den koden för Irrlicht 1.4.0beta... Jag önskar bara att Irrlicht använde hårdvarubuffrarna som IrrSpintz gör...

Inga kommentarer: